Ügyfélportál

ügyfélportál belépés

amennyiben még nem nem használta az ügyfélportált kérem regisztráljon az alábbi linken:

ügyfélportál regisztráció

 

Milyen számlaszámmal lehet regisztrálni?

Egy 1 évnél nem régebbi távhőszámlával lehet regisztrálni. A számla sorszámát kell feltüntetni: 2016/sorszám, és a számlán szereplő összeget.

 

Honnan tudom, hogy a mérőállás bejelentése sikeres volt-e? Miért kapok hibaüzenetet: „Az óraállás maximum X m3 lehet!” ?

Bejelentkezés után a mérőállás bejelentése pontban ellenőrizheti, hogy a megfelelő fogyasztási hely van-e beállítva. (Szolgáltatási hely). A vízóraállás rögzítésénél a beírt adat elküldése után néhány másodperc elteltével a képernyőn, a kék fejléc alatt, egy zöld sávban megjelenik a „Sikeres felvitel” felirat. A téves adatközlés elkerülése érdekében, rendszerünk vizsgálja az előző fogyasztások alapján a felvihető legmagasabb értéket. Amennyiben a rendszer által megengedett értéknél magasabb állást, fogyasztást küldene, úgy piros sávban jelenik meg a maximálisan elfogadható érték. Ebben az esetben a szamlazas@csornaho.hu e-mail címre elküldve vagy telefonon a 96/592-080 telefonszámon tudja bejelenteni az adott mérőállást.

 

Bármilyen összegű számlával tudok regisztrálni? (negatív, nullás, pozitív)

Nullás számla kivételével, túlfizetéses (mínuszos) vagy tartozásos (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.

 

Mi a teendő sikertelen regisztráció esetén? Elfelejtettem a jelszavamat?

Hibás, sikertelen regisztrálás esetén 24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli az addigi próbálkozást, tehát újra lehet kezdeni a műveletet.
Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? – ra és a regisztrációnál használt U kód (ügyfélazonosító) illetve e-mail cím megadása után küldünk önnek egy emlékeztető levelet, mely tartalmazza felhasználónevét és egy új ideiglenes jelszót, amit az első belépéskor kérjük, változtasson meg!

 

Egy e-mail címmel lehet több fogyasztási helyet regisztrálni?

Ha a regisztrációnál megadott U kódhoz (ügyfélazonosítóhoz) több fogyasztási hely tartozik, akkor értelemszerűen egy profil alatt csak az azonos ügyfélazonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni. Eltérő ügyfélazonosítókkal rendelkező fogyasztási helyek esetében több regisztrációra van szükség.